Grąžinimas, garantijos
Lietuvos Respublikoje
galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn.
garantinį laikotarpį.
Juridiniams subjektams garantijos terminas (ne)taikomas pagal gamintojų
nustatytus garantinius terminus.
Jei Jūsų prekė sugedo
garantinio laikotarpio metu, gamintojo įgaliotieji garantinio aptarnavimo
centrai ją suremontuos nemokamai – tereikia pateikti prekę ir
prekės pirkimo dokumentą. (Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą, apmoka Pirkėjas)
Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį) gaunate
kartu su įsigyjama preke arba el. paštu.
Garantija netaikoma, jei prekės gedimas nėra dėl pardavėjo kaltės ar jei gamintojo įgaliotas garantinio aptarnavimo atstovas nustato, jog prekės gedimas nesusijęs su gamybos broku:
Susidėvinčioms detalėms
(laidams, baterijoms, jungtims, akumuliatoriams, laikikliams ir pan.) gali būti
taikomas trumpesnis, nei 24 mėnesių garantinis laikotarpis – tikslų garantinį
laikotarpį susidėvinčioms detalėms nustato prekių gamintojai.
*** Kilus klausimams dėl prekės gamintojų įgaliotųjų servisų, prašome
rašyti info@intop.lt arba skambinti
telefonu +370 667 22177
Gamintojo įgaliotojo
garantinio aptarnavimo centro specialistams nustačius, jog Jūsų prekė
garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai (nekokybiška prekė), tokiu
atveju iš įgaliotojo aptarnavimo centro Jūs gausite pažymą, kurią pateikus mūsų
parduotuvėje su pirkimo dokumentu, turite teisę prašyti pakeisti sugedusią
prekę į kitą tokią pačią arba grąžinti Jums sumokėtus pinigus už prekę.
Jei įgaliotasis
aptarnavimo centras nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu
sugedo (nekokybiška prekė), tačiau ją įmanoma suremontuoti, arba dėl Jūsų
prekės gedimo yra kaltas Pardavėjas, tokiu atveju Jūs turite teisę pasirinkti:
(i) nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą), (ii) nemokamai
pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu, (iii) sumažinti
prekės kainą arba (iv) vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir
pareikalauti sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą.
Pasirinkus du
pastaruosius variantus, kartu su pirkimo dokumentu pristatykite mums įgaliotojo
aptarnavimo centro pažymą apie tai, jog prekės gedimas yra garantinis, jei
gedimo priežastis – gamyklinis brokas. Jei nuspręsite prekę remontuoti,
pasakykite apie tai Jus aptarnaujančiam prekės gamintojo įgaliotojo aptarnavimo
centro specialistui.
Pažymėtina, jog prieš atiduodant informacines nešykles turinčias prekes gamintojo įgaliotajam garantinio aptarnavimo centrui, būtina (jei yra galimybė pagal prekės gedimo pobūdį) perkelti ir išsaugoti informacijos nešiklyje esančius duomenis į kitas laikmenas dėl pavojaus apžiūros ar remonto metu prarasti prekės informacijos nešikliuose esančią informaciją, kadangi gamintojų įgalioti garantinio aptarnavimo centrai gali esant būtinybei (pvz., siekiant prekę suremontuoti) sunaikinti ar pažeisti prekės informaciniame nešiklyje esančią informaciją.
Pašalinti dėl gamintojo kaltės atsiradusius gedimus įprastai trunka nuo 2 iki 3 savaičių, skaičiuojant nuo produkto perdavimo į garantinį servisą dienos. Paaiškėjus, kad remontui yra reikalinga detalė, kuri turi būti pristatyta iš užsienio, laukimo terminas yra pratęsiamas iki 45 dienų.
Kitos garantijos taikymo
prekėms sąlygos, jei nėra aprašytos šiose taisyklėse, taikomos vadovaujantis LR
teisės aktų nuostatomis.
Remiantis LR Civilinio
kodekso 6.335 str. pažymime, jog tuo atveju, kai pirkėjas negali naudotis
daiktais, kuriems yra nustatytas kokybės garantijos terminas, dėl nuo pardavėjo
priklausančių kliūčių, garantijos terminas neskaičiuojamas tol, kol pardavėjas
tas kliūtis pašalina, o garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikui, kurį
pirkėjas negalėjo daikto naudotis dėl trūkumų, jeigu pirkėjas tinkamai pranešė
pardavėjui apie pastebėtus trūkumus ir jeigu ko kita nenustatyta
pirkimo-pardavimo sutartyje.
KOKYBIŠKŲ PREKIŲ
GRĄŽINIMAS
Jūs turite teisę,
nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami tiesiogines prekės grąžinimo
išlaidas, per keturiolika dienų (nuo prekės pristatymo dienos) atsisakyti
prekės. Ši teisė negalioja žemiau nurodytoms išimtims:
Vartotojo teisė
atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties
netaikoma šioms sutartims:***
Per 14 dienų grąžinamos prekės turi būti tvarkingos:
grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;
prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;